Artur Prasal

Pełniący obowiązki Zastępcy Dyrektora Wydziału Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami Urzędu Miasta Łodzi. Realizuje zadania związane z wdrożeniem i utrzymaniem systemu do zarządzania dokumentacją, w tym koordynacji czynności kancelaryjnych, podpisu elektronicznego, zarządzania usługami elektronicznymi. W latach 2013-2015 współprzewodniczący grupy ds. elektronizacji usług administracji, powołanej przez MAC. Autor publikacji dotyczących prawnych aspektów informatyzacji administracji. Bardzo wysoko oceniany na dotychczasowych szkoleniach.

Artykuły

10.04.2025

Przygotowanie dokumentu do e-doręczenia

Ustawa o doręczeniach elektronicznych zmieniła sposób rozumienia pojęć „pisemnie” czy „na piśmie” i wpłynęła na cały proces przygotowania dokumentu, w tym jego formatowanie. Wprowadziła...

Więcej

13.03.2025

Wnoszenie podań w postaci elektronicznej

Administracja publiczna poszukuje rozwiązań ułatwiających kontakt z obywatelem, co skutkuje zainteresowaniem elektronicznymi formami składania podań. Wdrożenie systemu doręczeń elektronicznych ma docelowo ustandaryzować także i...

Więcej

13.12.2024

Nowelizacja ustawy o e-doręczeniach

Przygotowanie jednostki do wdrożenia systemu elektronicznych doręczeń to złożony proces. Warto przeanalizować etapy pracy nad skuteczną implementacją odpowiednich narzędzi, a także zmiany w przepisach...

Więcej