Artur Prasal

Pełniący obowiązki Zastępcy Dyrektora Wydziału Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami Urzędu Miasta Łodzi. Realizuje zadania związane z wdrożeniem i utrzymaniem systemu do zarządzania dokumentacją, w tym koordynacji czynności kancelaryjnych, podpisu elektronicznego, zarządzania usługami elektronicznymi. W latach 2013-2015 współprzewodniczący grupy ds. elektronizacji usług administracji, powołanej przez MAC. Autor publikacji dotyczących prawnych aspektów informatyzacji administracji. Bardzo wysoko oceniany na dotychczasowych szkoleniach.

Szkolenia

15
styczeń środa

Artykuły

13.12.2024

Nowelizacja ustawy o e-doręczeniach

Przygotowanie jednostki do wdrożenia systemu elektronicznych doręczeń to złożony proces. Warto przeanalizować etapy pracy nad skuteczną implementacją odpowiednich narzędzi, a także zmiany w przepisach...

Więcej